شرکت بازرگانی رزین پلی استر منعطف

رزین پلی استر در ساخت مجسمه و سنگ مصنوعی و انواع اکسسوری و دکوری کاربردی بالایی دارد و دو نوع مات و شفاف دارد، رزین پلی استر وقتی با مواد خشک شدنش مخلوط می شود سبب افزایش حرارت آن می شود و این مواد ژله ای مانند دوباره پس از مدت زمانی مجددا سفت می شود، شرکت بازرگانی رزین پلی استر منعطف این محصول را به تمام شعب فروش سراسر کشور توزیع و به بسیاری از کشورها صادر می کند.

شرکت بازرگانی رزین پلی استر منعطف

چرا باید از رزین پلی استر استفاده کنیم؟

چرا باید از رزین پلی استر استفاده کنیم؟ رزین پلی استر درجه یک ماده ای کاربردی در صنایع مجسمه سازی و صنعتی است که در ابتدا به شکل مایعی غلیظ می باشد و باید آن را با هاردنر ترکیب کنید که این کار باعث می شود حرارت آن بالا رود و به شکل ژله در بیاید و دوباره در مرحله نهایی سخت و محکم می شود منظور از سخت شدن یعنی مولکول ها بیشتر به هم نزدیک شده اند و مقداری از محلول آن نیز تبخیر شده است.

رزین پلی استر بوی زننده ای دارد و اگر در طول روز به میزان پنج کیلوگرم از آن استفاده کنید بی ضرر ولی بیش تر از آن حتما باید در اتاقی تهویه دار باشید تا بوی آن به ریه شما اسیب نزند و خطرناک نباشد.

برای ترمیم و بازسازی نواقص قایق های شکاری و بادبانی و باربری از این رزین بسیار استفاده می شود، این رزین با مواد دیگری ترکیب و به راحتی خشک و حرارتی و در آخر به صورت ژله ای در می آید و می توان از آن نواقص را ترمیم و به عنوان لمینت و کامپوزیت در صنایع استفاده کرد.

رزین پلی استر باید در جای خنک و تاریک نگهداری شود تا عمر آن بیشتر شود، رزین ها در برابر نور تغییر رنگ نمی دهد. هاردنر های مورد ترکیب با رزین ها به دو صورت مایع و خمیری هستند که کار کردن با نوع خمیری آن ساده تر از نوع مایع آن است، نوع مایع آن به رنگ آب و بوی تندی دارد، رزین پلی استر بعد از خشک شدن محکم و غیر سمی می شود و می توانید با سوهان و مته بر روی آن استفاده کنید.

فروش ویژه رزین پلی استر منعطف

فروش ویژه رزین پلی استر منعطف بیشترین مصرف رزین پلی استر در ترمیم و بازسازی انواع قایق ا کشتی و شناور ها است، برای خرید رزین پلی استر پودری هم می توانید از بروشور و کاتالوگ های آن در مراکز فروش استفاده کنید و هم در سایت های فروش آنلاین آن می توانید کمک لازم را جهت خرید داشته باشید. فروش ویژه رزین پلی استر منعطف در کیفیت بالا و در بسته بندی های استاندارد در مراکز فروش معتبر خود صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما