خرید مستقیم رزین پلی استر غیر اشباع

رزین پلی استر غیر اشباع از مواد شیمیایی جدیدی بوده که به دلیل ویژگی هایی چون مقاومت بالا، چسبندگی و دوام فیزیکی، طرفداران زیادی را به منظور استفاده در صنایع مختلف به خود اختصاص است.

و با توجه به پرکاربرد بودن این محصول، شرکت های تولید کننده، شرایط خرید رزین پلی استر را به صورت مستقیم فراهم نموده اند تا مصرف کنندگان بدون پرداخت هزینه های جانبی، رزین مورد نظر خود را خریداری نمایند.

خرید مستقیم رزین پلی استر غیر اشباع

چند نوع رزین پلی استر وجود دارد؟

چند نوع رزین پلی استر وجود دارد؟

رزین های پلی استر از ترکیب اسید های دو عاملی و الکل های چند عاملی تشکیل گردیده است و در واقع این ماده شیمیایی از نوع گرما سخت بوده و مثل سایر رزین ها به صورت گرماده پخت و خشک می شود.

و در واقع رزین های پلی استر بر اساس خواص فیزیکی و شیمیایی در دسته های گوناگونی قرار گرفته اند. که در ادامه به معرفی انواع رزین پلی استر خواهیم پرداخت.

رزین پلی استر ایزوفتالیک:

این نوع رزین از استحکام مکانیکی و مقاومت شیمیایی بالایی برخوردار بوده  و در واقع این نوع پلی استر، برای مصارف تخصصی تر استفاده می گردد. زیرا خواص قوی تری نسبت به سایر گونه های رزین خواهد داشت.

رزین پلی استر ارتوفتالیک:

در واقع این نمونه از رزین، متداول ترین گونه های رزین بوده که بیشتر مصرف عمومی خواهد داشت. به گونه ای که عمدتا از آن به منظور لایه گذاری صفحات کامپوزیت، تولید و تعمیر کشتی، تولید و ساخت لوله های صنعتی  و تولید صفحات فایبر گلاس استفاده خواهند کرد.

البته لازم به ذکر است که رزین پلی استر ارتوفتالیک بر اساس نوع کاربردی که داشته خود شامل نمونه های زیر می باشد.

رزین پلی استر در مصارف عمومی

رزین پلی استر در صنعت ریخته گری

رزین پلی استر مقاوم در برابر شعله و حرارت

رزین پلی استر نرم

رزین پلی استر با خواص مرطوب کنندگی

قیمت رزین پلی استر غیر اشباع در ایران

قیمت رزین پلی استر غیر اشباع در ایران

در حقیقت با پیشرفت شیمی در کشور، ماده شیمیایی جدیدی با عنوان رزین پلی استر غیر اشباع تولید گردیده است که با توجه به نحوه تولید رزین پلی استر و مواد به کار رفته در آن از تنوع بالایی برخوردار می باشد.

بنابراین قیمت رزین پلی استر غیر اشباع در ایران به عوامل مختلفی بستگی  داشته که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

در ابتدا برای قیمت گذاری رزین غیر اشباع باید به کیفیت مواد اولیه و نوع تولید آن توجه نماییم. به گونه ای که هرچه رزین از مواد بهتر و در شرایط مطلوبی تولید گردد، بنابراین از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.

از سویی دیگر مواردی چون شرکت تولید کننده رزین و نوع رزین ارائه شده هم از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت این محصول می باشند.

و اما برای مشخص نمودن قیمت نهایی رزین پلی استر، باید عواملی چون نوسانات بازار، نحوه فروش محصول و هزینه های حمل و نقل را هم در نظر گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما