خرید رزین فنولیک ارزان با کیفیت مناسب

برای خرید رزین فنولیک ارزان می توان به نمایندگی ها و مراکز فروش آن در سطح کشور مراجعه کرد. خرید این محصول باکیفیت بالا و قیمت مناسب را می توان از طریق فروشگاه اینترنتی خریداری کرد. مجموعه ما رزین فنولیک را با قیمتی مناسب و ارزان به همراه کیفیتی قابل قبول در اختیار خریداران قرار می دهد. خریداران نیز می توانند محصول مورد نظر خود را از طریق شماره تماس های قرار داده شده در این مجموعه یا ارتباط با مشاوران و کارشناسان سفارش دهند.خرید رزین فنولیک ارزان با کیفیت مناسب

خواص رزین فنولیک چیست؟

خواص رزین فنولیک چیست؟ رزین فنولیک یا رزین فنول پلیمرهایی مصنوعی هستند که از واکنش فنول یا مشتقات آن به دست می آید و به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند. 

  1. این محصول کاربردهای زیادی دارد و در صنایع مختلفی به کار برده می شود. از جمله کاربردهای رزین فنولیک می توان به استفاده در سپرهای حرارتی، صنایع الکترونیک، و نیز استفاده در تولید کامپوزیت ها اشاره کرد.
  2. نکته ای که باید در مورد رزین فنولیک ها بدان توجه کرد، این است که این محصول بدون وجود فیلرها شکننده هستند و به کار بردن فیلرها و سایر افزودنی ها در آن برای ایجاد خواص قابل قبول و مطلوب طبیعی و ضروری می باشد.
  3. از لحاظ شکل ظاهری می توان گفت که رزین های فنولیک معمولا کدر می باشند. همچنین رنگ ان ها بین کهربایی کم رنگ و قهوه ای تا سیاه متغییر می باشد.
  4. هرچه رنگ فنولیک ها تیره تر باشد کاربرد آن ها محدود تر می شود. این محصول به شکل پودر، مایع و پولک در بازار موجود می باشد.
  5. از جمله خواص رزین های فنولیک می توان به کاربرد آن ها به منظور عایق حرارتی اشاره کرد. این رزین ها در برابر حرارت مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و نسوز می باشند.
  6. از دیگر کاربردهای رزین می توان به صفحات آزمایشگاهی، تولید لنت ترمز، دیسک های کلاج، چسب، انواع مواد ساینده، پشم شیشه و انواه نمدهای صنعتی اشاره کرد. 

عرضه رزین فنولیک ارزان بدون واسطه

عرضه رزین فنولیک ارزان بدون واسطه در کشور ما کارخانه های زیادی در حال تولید رزین فنولیک با کیفیت می باشند. کارخانه ها و شرکت های تولیدی پس از تولید و بسته بندی این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مراکز و نمایندگی ها یا خریداران این محصول عرضه می کنند. 

عرضه مستقیم حلال رزین فنولیک همچنیم از طریق مجموعه و مراکز آنلاین انجام می شود. مجموعه ما رزین فنولیک ارزان را بدون واسطه و به صورت مستقیم عرضه و توزیع می کند. 

قیمت رزین فنولیک مشخص نمی باشد و با توجه به مولفه های مختلفی دچار تغییراتی می شود. بنابراین نمی توان قیمت واحدی برای این محصول ارائه داد. اما در هنگام عرضه رزین فنولیک به صورت مستقیم قیمت ها تا حدودی کاهش می یابد و برای خریدار مقرون به صرفه تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما