خرید رزین براق کننده چوب عمده

خرید رزین براق کننده چوب جهت استفاده  برای جلا دادن و زیبایی وسایل چوبی قدیمی بسیار زیاد است که بسیاری از افراد از طریق نمایندگی های معتبر رنگ و رزین به طور حضوری این محصولات را به صورت عمده و با قیمت مناسبی خریداری می کنند. خرید رزین چوب به صورت عمده به دلیل کاهش هزینه ها و هم چنین جلوگیری از رفت و آمد بسیار زیاد است که بیشتر توسط صنایعی که با چوب سروکار دارند خریداری می شود.

خرید رزین براق کننده چوب عمده

معرفی انواع رزین برای چوب

معرفی انواع رزین برای چوب رزین اکریلیک: یکی از انواع متداول رزین ها می باشد. این رزین یک لایه نازک و ضد آب روی چوب تشکیل می دهد از این رو مقاومت چوب را در برابر نفوذ آب و رطوبت افزایش می دهد. نوعی دیگر رزین اکریلیک، رنگ لاتکس است و به دلیل ویژگی های خاصی که دارد، جهت استفاده روی چوب مناسب می باشد. این رزین به دو گروه ترموست و ترموپلاست تقسیم می شود که براقیت و مقاومت شیمیایی رزین ترموست از نوع ترموپلاست بیشتر است. رزین اکریلیک به دلیل خاصیت الاستیک، ترکی روی چوب ایجاد نمی کند از این رو امکان واکشیدگی چوب در لایه نازک رزین را به وجود می آورد.

رزین آلکیدی؛ از رزین های پرمصرف می باشد که با ایجاد لایه مقاوم و بادوام، محافظ کننده چوب در مقابل آب و رطوبت است. رزین آلکیدی مناسب سازه های چوبی می باشد که در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند و می تواند چوب های قدیمی و کهنه را بازسازی کند.

رزین پلی استر؛ نوعی رزین دوجزئی می باشد که از یک جزء اصلی رنگ و جزء دیگر آن هاردنر تشکیل شده است. رزین پلی استر نوعی رزین شفاف و بی رنگ است که به وسیله تینر قوی حل می شود. تا حدودی مقاومت بالایی در برابر رطوبت، اسید ها و الکل دارد.

رزین پلی یورتان؛ به صورت دو جزئی می باشد. از چسبندگی بالایی بر روی سطوحی که در معرض نور مستقیم خورشید و شرایط نا مساعد جوی قرار دارند، برخوردار می باشد و در مدت زمان کوتاهی خشک می شود.

رزین اپوکسی؛  کارآیی زیادی دارد و برای ترمیم و افزایش مقاومت سازه های چوبی بسیار استفاده می شود. نوعی رزین دو جزئی می باشد که از رزین اپوکسی و سخت شونده هاردنر تشکیل شده است.

قیمت بهترین رزین براق کننده چوب

قیمت بهترین رزین براق کننده چوب بهترین رزین براق کننده چوب بر اساس کیفیت، نوع کاربرد، حجم، نوع برند و درصد اجزاء تشکیل دهنده قیمت گذاری می شود. بهترین براق کننده به دلیل کیفیت بالا حقیقتا از قیمت بالاتری برخوردار می باشد و در صورت خرید عمده نیز قیمت ها پایین می آید.

امروزه به دلیل نوسانات بازار قیمت ها دچار تغییرات چشمگیری می شوند و مسلما قیمت رزین براق کننده چوب نیز از این قاعده مستثنی نیست و به دلیل افزایش هزینه دستگاه ها و مواد اولیه، قیمت رزین نیز تغییر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما