خرید رزین اپوکسی شفاف از تولید کننده

رزین اپوکسی، یکی از نمونه های رزین است، که به دلیل ویژگی ها و کارایی های منحصر بفردی که دارد، در صنایع و برای کاربری های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید رزین اپوکسی شفاف از تولید کننده، شیوه های مختلفی است. هر کدام از این روش ها، مزایای خاص خود را دارند. اما، تهیه و خرید این محصول از تولید کننده، بسیار بصرفه تر است و دست دلالان و واسطه ها کوتاه می گردد. 

خرید رزین اپوکسی شفاف از تولید کننده

موارد کاربرد رزین اپوکسی شفاف

موارد کاربرد رزین اپوکسی شفاف رزین اپوکسی شفاف، به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارد، دارای کاربرد های متنوعی است. یکی از موارد استفاده این رزین، در ساخت رنگ اپوکسی شفاف است، که به عنوان کفپوشی مناسب برای مکان های مختلف، از جمله کارگاه ها و کارخانجات، قابلیت استفاده دارد. به دلیل اینکه، در برابر مواد شیمیایی، قلیایی و اسیدی، از دوام بسیار عالی بهره می برد و دچار آسیب نمی شود. از طرفی، چسبندگی خوب و مناسبی دارد و از نفوذ مواد شیمیایی به بخش های دیگر جلوگیری های لازم را به عمل می آورد. 

استحکام این رزین به قدری زیاد است، که در بسیاری از صنایع مهم و اصلی، مانند تولید موتور راکت و مخزن های فشار بالا، قایق های بزرگ، کلاه خود های جنگی و پره های هلی کوپتر، از این ماده با ارزش به کار برده می شود. از طرفی، بسیار سبک است و کار با آن بسیار راحت و حمل و نقل آن، به آسانی صورت می گیرد. در ساخت قطعات و ابزار های الکتریکی، کاربرد ویژه ای دارد. زیرا، عایق مناسبی برای الکتریسیته و جریان برق است. 

در تولید بسیاری از چسب های شفاف، خمیر های درزگیر و لعاب های مجسمه سازی، استفاده زیادی دارد. این موضوع، به دلیل این است که در برابر فشار، مقاومت قابل توجهی دارد و همواره، حالت و کیفیت اولیه خود را به خوبی حفظ می کند.

رزین های اپوکسی شفاف تولید شده در کارخانه های پتروشیمی در کشور، بیشتر استفاده صنعتی دارند و به طور گسترده در صنعت دکوراتیو، به کار گرفته می شوند. لاک های ساخته شده با رزین اپوکسی شفاف، با یک سری مواد رقیق کننده و افزودنی های دیگر، عملکرد بسیار بهتری پیدا می کنند و در صنایع مختلف هوافضا و ساخت انواع قالب ها استفاده می شوند. 

قیمت رزین اپوکسی شفاف دو جزئی

قیمت رزین اپوکسی شفاف دو جزئی قیمت رزین اپوکسی دو جزئی شفاف، به نوع بسته بندی و حجم آن و میزان درخواستی تقاضا کننده بستگی دارد. البته، برای خریداران عمده این محصول، تخفیف های ویژه ای را در نظر گرفته اند و با قیمت بسیار مناسب تر، این رزین را به دست مصرف کنندگان می رسانند.

نوع کاربرد و کارایی رزین اپوکسی شفاف، بر قیمت کلی نیز تاثیر دارد. برای مثال، رزینی که برای صنایع هوایی استفاده می شود با رزینی که برای کار های هنری به کار برده می شود، کاملا متفاوت بوده و در نتیجه، قیمت جداگانه و مختلفی را به خود اختصاص داده اند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما