خرید ارزان رزین شاین از تولیدکننده

برای خرید ارزان رزین شاین از تولیدکننده مستقیم راهکارهای مختلفی وجود دارد. این محصول در ساخت انواع لوازم تزئینی رزینی کاربردهای متنوعی دارد اما چگونگی استفاده از آن اهمیت زیادی در کیفیت کار نهایی خواهد داشت. در این مقاله به بررسی نحوه استفاده از این نوع رزین و چگونگی خرید آن از مراکز توزیع و پخش عمده می پردازیم. همچنین عوامل تاثیرگذار بر قیمت رزین شاین را بررسی خواهیم کرد.

خرید ارزان رزین شاین از تولیدکننده

راهنمای تهیه رزین شاین

راهنمای تهیه رزین شاین رزین شاین (shine) محصولی است که از آن برای براق کردن محصولات تولید شده از رزین های اپوکسی استفاده می کنند. این محصول کاملاً بی رنگ بوده و معمولاً بعد از اتمام کار طراحی و خشک شدن رزین مورد استفاده قرار می گیرد.
زمانی که قطعه رزینی که ساخته اید را پوست آب کنید، متوجه خواهید شد که سطح آن کاملاً مات است. این اتفاق به ویژه در مورد قطعات و لوازم تزئینی مانند ظروف چوبی اپوکسی بیشتر دیده می شود. برای رفع این مشکل از نوعی رزین به نام شاین یا براق کننده رزین باید استفاده کرد.
مکانیسم عمل نیز به این صورت است که ابتدا سطح کار را سمباده می کشند و سپس با استفاده از پیستوله برای دو تا چهار بار رزین شاین را روی سطح کار پخش می کنند. نکته مهم اینکه پخش کردن رزین باید به صورت پاششی و به وسیله پیستوله باشد تا هیچ گونه خط یا ردی روی کار باقی نماند.
اگر برای اینکار از قلم استفاده کنید و احیاناً خط یا خشی روی سطح کار باقی ماند، کافی است که برای رفع آن، بعد از خشک شدن کامل، پولیش یا شیر واکس را به کار گیرید. در این صورت سطح نهایی کاملاً یکدست، صاف و براق می شود.

شرکت توزیع رزین شاین عمده

شرکت توزیع رزین شاین عمده انواع رزین شاین در بسته بندی های چند صد گرمی تا چند کیلویی قابل تهیه هستند. قیمت هر کدام از این محصولات با توجه به حجم بسته بندی، میزان خلوص، درجه کیفی و برند شرکت تولیدی متغیر است. از مهمترین مزیت های بکارگیری رزین شاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش زیبایی سطح کار نهایی
  • مقاومتر شدن سطح رزین در برابر عوامل محیطی
  • جلوگیری از ایجاد هر گونه خش بر روی سطح رزین
  • امکان تعمیر سطح رویه رزین در صورت ایجاد خش های سطحی

باید خاطر نشان کنیم که نوسانات بازار عرضه و تقاضا نیز نقش مهمی در تعیین قیمت انواع رزین اپوکسی، پلی استر و … خواهد داشت. در بازار داخلی با توجه به حجم تولیدات و میزان واردات این محصولات همواره شاهد نوسانات زیادی هستیم.
خریداران عمده و فعالین برای ارتباط مستقیم با شرکت های توزیع می توانند از شیوه های نوین اینترنتی بهره مند شوند. در مراکز آنلاین انواع رزین شاین با قیمت کارخانه تولیدی یا وارداتی در اختیار خریداران گذاشته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما