تولید کننده رزین فنولیک در اصفهان

تولید کننده رزین فنولیک در اصفهان سعی کرده است تا این محصول را توسط دستگاههای پیشرفته و مواد اولیه مناسب و با کیفیت تولید کند. اگر تولیدکننده رزین فنولیک اصفهان همه نکات اصلی را در هنگام تولید این محصول منحصر به فرد و پر طرفدار رعایت کرده باشد می تواند به موفقیت های بسیاری برسد. این محصول در اصفهان تولید می گردد و دارای کیفیت مخصوص به خود می باشد که در تولید و ساخت از این نوع رزین استفاده می شود. 

تولید کننده رزین فنولیک در اصفهان

میزان مقاومت حرارتی رزین فنولیک

میزان مقاومت حرارتی رزین فنولیک

از خواص مهم رزین فنولیک که به میزان مقاومت آن در برابر حرارت کمک می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • استحکام شیمیایی و حلالی بسیار فراوان در ترکیب رزین
  • استحکام  رزین در برابر حرارت ۱۵۰ درجه سانتیگرادی
  • مقاومت در برابر خوره شدن
  • میزان اصطکاک و چسبندگی بالا در برابر سطوح
  • مشبک بودن مولکول های رزین فنولیک

رزین‌های فنولیک از شبکه‌های سخت تشکیل شده است که سبب ایجاد خواص مقاومتی بالا نسبت به مواد شیمیایی و آب می‌ شود. رزین‌های فنولیک شامل (OH) می شود که  بدون استفاده در واحدهای تکرار شونده زنجیر پلیمر قرار می گیرند. 

فنولیک ها  به وسیله یک نوع از مواد آلی مثل اپی‌کلروهیدرین که الکترون آزاد دارد ساخته می‌شود. OH موجود در فنولیک، کلر را آزاد و جایگزین یک پیوند اتری بین فنول و اپوکساید می نماید.برای همین در زمان تشکیل مولکول ها، این رزین اصلاح می شود و ایجاد شبکه‌ای از یون های بیشتر می شود.

مواد سازنده رزین های فنولیک سبب مقاومت آنها در برابر حرارت می شود بدین ترتیب که مولکول های موجود در فنول که زنجیره ای قوی را تشکیل می دهد و سبب استحکام بالا در برابر حرارت می شود. 

 

قیمت روز رزین فنولیک اصفهان

قیمت روز رزین فنولیک اصفهان

 جهت بررسی قیمت روز رزین فنولیک پودری می توانید به وب سایتی که برای فروش این محصول طراحی شده است مراجعه کنید. در این سایت تصاویر مختلفی از این محصول و همچنین قیمت های به روز آن قرار دارد و می توانید از نرخ آن اطلاع پیدا نموده و با سایر محصولات مشابه در سایت های دیگر مورد بررسی قرار داده و از قیمت آن آگاه شوید. ما سعی نموده ایم بهترین محصول را با بهترین قیمت عرضه کنیم.

 به دلیل نوسانات بسیار زیاد موجود در بازار برای تهیه مواد اولیه و تولید رزین فنولیک، قیمت این محصول هر لحظه بالا و پایین می شود. علاوه بر این ارائه دهندگان این کالا درصدهای سود متفاوتی را روی کالای خود می‌کشند و آن را به مشتریان عرضه می کنند که این امر نیز موجب می‌شود تا قیمت نهایی این کالا متفاوت شود. بنابراین برای اطلاع از قیمت به روز این کالا می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما