تولید کننده رزین صنعتی در کشور

تولید کننده رزین صنعتی در کشور ما، از تخصص افراد با مهارت و صاحب تجربه در فرایند تولید خود بهره مند است. این بهره مندی البته در کنار موارد دیگری همچون ایجاد شرایط مطلوب برای تولید این محصولات بوده که اهمیت دارد و باعث می شود محصولی در نهایت کیفیت و مرغوبیت به دست مشتریان که از طیف های مختلف جامعه هستند برسد. کارخانه رزین سازی انواع رزین از جمله رزین نسوز را به تولید انبوه رسانده است.

تولید کننده رزین صنعتی در کشور

انواع رزین صنعتی کدام اند؟

انواع رزین صنعتی کدام اند؟ جالب است بدانید که رزین نوعی پلیمر به شمار می رود که که زنجیره های مولکولی بزرگی دارد و تولید آن به صورت طبیعی و یا مصنوعی صورت می پذیرد. طبقه بندی رزین که ماده ای بسیار متنوع می باشد، به اشکال مختلفی صورت خواهد پذیرفت. ما اگر بخواهیم رزینهای صنعتی را از نظر ساختاری که دارند، دسته بندی نمایی باید به موارد زیر اشاره کنیم.
انواع رزین صنعتی کدام اند:

  • رزین اپوکسی: این موارد شامل سه دسته رزین اپوکسی جامد، پودری و مایع هستند. از کاربردهای آن می توان به تولید انواع رنگ صنعتی، پودری، محافظتی و رنگهایی که حلال ندازند و نیز برخی از کفپوشهای صنعتی اشاره نمود.
  • رزین پلی استر: مواردی همچون رزین پلی استر وینیل استر، پلی استر چوبی، اشباع و غیر اشباع در این دسته بندی جای می گیرد. مهمترین موارد استفاده از این دسته از رزین را باید در صنعت فایبرگلاس دانست. البته برخی از رنگهای پودری و یا رنگهای ضد اسید نیز از این رزینها ساخته می شود.
  • رزین الکیدی: این رزینها خود زیر مجموعه هایی دارند که شامل بلند روغنی، کوتاه روغنی و متوسط روغنی می شود. انواع رنگ صنعتی، پودری و ساختمانی در ساختار خود از این رزینها بهره مند شده اند.
  • رزین اکریلیک: در دو نوع رزین اکریلیک پایه آب و پایه حلال در بازار دیده می شود. موارد مصرف آنها در تولید رنگهایی ست که در برابر حرارت مقاومت دارند. رنگ ترافیکی، استخری، صنعتی، ساختمانی و دکوراتیو از دیگر مثالها در این باره هستند.

قیمت عمده رزین صنعتی

قیمت عمده رزین صنعتی صد البته که قیمت عمده رزین صنعتی نسبت به خرید تکی از تناسب بیشتری برخوردار است. البته شاید گمان کنید که این موضوع تنها به سود خریداران است. در صورتی که اینطور نیست. بسیاری از فروشندگان انواع رزین صنعتی هم ترجیح می دهند تا محصولات خود را در یک اقدام به صورت یکجا بفروشند که در این شرایط سرعت فروش افزایش پیدا می کند و حمل و نقل نیز به آسانی صورت خواهد پذیرفت.
البته این موارد بخشی از مزیتهای خرید و فروش عمده می باشد و گزینه های دیگری هم در این باره مزید بر علت خواهند بود. پس طبیعی ست که واحدهای فروش در کنار متقاضیان خرید، این شیوه را بر روشهای دیگر ترجیح دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما