تولید انواع رزین اپوکسی ایرانی

رزین اپوکسی که به عنوان اپوکسی یا پرسلن شناخته می شود، پلیمری است که با سختی و براقیت مشخص می شود و می توان با آن کارهای مختلف صنعتی، عمدتا پوشش کف و به عنوان چسب برای تولید خودرو، انجام داد. این ماده ای است که دارای چندین ویژگی است که بخش صنعت از آن بهره می برد، به عنوان مثال می توان به مقاومت آن در برابر درجه حرارت بالا اشاره کرد. تولید انواع رزین اپوکسی ایرانی توسط ما با جدیدترین استاندارد ها انجام می شود.

تولید انواع رزین اپوکسی ایرانی

مشخصات رزین اپوکسی چوب

مشخصات رزین اپوکسی چوب رزین اپوکسی چوب یک پلیمر حرارتی است که وقتی با کاتالیزور یا سخت کننده مخلوط می شود، سخت می شود. این یکی از مهمترین کلاسهای ترموست است و به طور گسترده ای در مواد کامپوزیت، تقویت شده با الیاف، چسبها و پوششهای سطح، از جمله موارد دیگر استفاده می شود.

رزین های اپوکسی از نفت مشتق می شوند، در اصل ترکیب آنها جامد است، اما یافتن آنها به صورت مایعات چسبناک نیز ممکن است. به منظور دستیابی به حالت محلول، لازم است که یک سخت کننده اضافه شود که در فرآیندهای مختلف صنعتی ذوب شود.

این پلی اپوکسید، همانطور که شناخته شده است، می تواند با هم پلیمریزاسیون کاتالیزوری (خود) یا با استفاده از هم واکنش دهنده ها واکنش نشان دهد: اسیدها، الکل ها، فنل ها، تیول ها و انیدریدهای اسید.

مرکز تحقیقات شیمی کاربردی خاطرنشان می کند که اترها از نظر تجاری مهمترین هستند، از آنجا که 95٪ رزینهای مورد استفاده گلیسیدیل اترها هستند، رزین های اپوکسی چوب با واکنش اپی کلرو هیدرین با بیس فنول A بدست می آیند. لازم به ذکر است که بیسفنول ماده شیمیایی است که از دهه 1960 برای ساخت پلاستیک و رزین استفاده می شود، از این رو رابطه آن با پلی اپوکسید است.

ترکیب عوامل در این رزین، مانند رنگدانه ها و رقیق کننده ها، از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا در خدمت گسترش دامنه کاربرد آن است. برای این منظور، رزین ها با استفاده از واکنش های شیمیایی که ساختار آنها را تغییر می دهند، در یک فرآیند معروف به پخت سخت می شوند.

بزرگترین فروشگاه عرضه رزین اپوکسی ایرانی

بزرگترین فروشگاه عرضه رزین اپوکسی ایرانی همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، رزین اپوکسی صادراتی یک پلیمر حرارتی است که تحت واکنش شیمیایی بین مولکولهای بیسفنول A و اپی کلرو هیدرین قرار می گیرد، به طوری که می تواند در تعداد بیشتری از صنایع مورد استفاده قرار گیرد. مجموعه ما بزرگترین فروشگاه عرضه رزین اپوکسی 4 لیتری ایرانی می باشد.
این رزین به شکل چسب با اثربخشی بالا مشخص می شود، زیرا باعث سفتی و پایداری اشیایی می شود که در آن اعمال می شود. بعلاوه، مقاومت حرارتی استفاده از آن در محیطهای دمای 200 درجه سانتیگراد را ترجیح می دهد.
می توان از آن در سطوح مختلفی از جمله پلاستیک، شیشه و فلز استفاده کرد، زیرا در تماس با آنها هیچ صدمه ای نمی زند. این یک چسب است که به طور گسترده در فلزات استفاده می شود زیرا دارای خاصیت عایق بندی خوبی است، بنابراین کار با آن ایمن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما