تولیدکنندگان رزین پلی استر پودری

تولید کنندگان پلی استایرن در بورس و رزین پلی استر پودری با در نظر گرفتن جذب مشتری توانسته در این عرصه سود خوبی به دست آورد. فروش رزین پلی استر به صورت دو جزئی و سه جزئی انجام می گیرد و یکی از اجزای آن هاردنر یا سخت کننده می باشد. این محصول بسیار مقاوم بوده و از زیبایی و استحکام بالایی برخوردار است.

تولیدکنندگان رزین پلی استر پودری

ویژگی رزین پلی استر پودری

ویژگی رزین پلی استر پودری پلی استایرن فشرده و رزین پلی استر پودری مناسب برای فضای داخلی ساختمان ها می باشد. این گروه مشابه گروه اپوکسی است و با این تفاوت که درمقابل رنگ پریدگی و شرایط جوی بسیار مقاوم است. و همچنین در برابر اشعه خورشید حساس بوده و برای مصارف داخلی بسیار مناسب است. و در مقابل طیف وسیعی از حلال ها و مواد شیمیایی مقاوم می باشد. مقاومت در برابر مواد شیمیایی متناسب با شرایط استفاده محصول نهایی است و می بایست پیش از استفاده در نظر گرفته شود.

رزین پلی استر پودری کاربرد وسیعی دارد از جمله:

  • رنگ آمیری مبلمان اداری و مدرسه
  • درب استیل
  • قفسه و و رگال و همینطور قطعات الکتریکی

مهمترین ویژگی های رزین پلی استر مقاومت شیمیایی و مکانیکی آن می باشد. مقاومت بیشتری در مقابل زرد شدن در طول زمان پخت، راندمان انتقال بهتر پودر، براقیت بالا و سطح صاف از مهمترین ویژگی های آن می باشد. این نوع رنگ برای پوشش فلزات به کار می رود و بسیار مقرون به صرفه بوده و تنوع بیشتر در بافت های سطحی دارد. رزین پودری رزین اپوکسی از دوام بالایی برخوردار بوده و در برابر رطوبت و شرایط خوردگی مقاومت بالایی دارد.

خرید آسان رزین پلی استر پودری

خرید آسان رزین پلی استر پودری خرید رزین پلی استر مجسمه سازی از این مجموعه با کیفیت عالی انجام می گیرد. رزین پلی استر پودری نسبت به سایر رزین ها برتری خاصی دارد این برتری به خاطر ویژگی های است که دارد. از ویژگی های برتر رزین پلی استر غیر اشباع می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در برابر مواد شیمیایی و مواد اسیدی یا قلیایی بسیار مقاوم هستند و می توانند در طولانی مدت در معرض این مواد قرار بگیرند و هیچ آسیبی نمی بیند.
  • تا حد بسیار زیادی چسبناک بوده و به راحتی از سطحی که در آن از رزین اپوکسی به عنوان روکش استفاده کرده ایم جدا نمی شوند.
  • دارای تحمل فشار بسیار بالایی بوده و قدرت کشش زیادی دارند. در حین مواجه شدن با حرارت و شعله مستقیم تا حد بالایی مقاومت نموده و به ندرت کمی جمع می شوند.
  • ابعاد آن ها تغییر نکرده و از روز تولید تا آخر عمر در ابعاد ثابتی خواهند ماند. در برابر جریان های برق و الکتریسیته عایق بوده و آن ها را از خود عبور نمی دهد به همین دلیل در محیط های خاص نمی تواند خطر ناک باشد.
  • در برابر عوامل بیرونی و تخریب کننده از خود مقاومت بالایی نشان می دهند و تا حد خیلی کمی آسیب می بینند. می توان آن ها را در هر دمایی پخت داد و مقاوم نمود.
  • بدون بو و بدون مزه هستند از این رو از آن ها در ساخت چسب، کامپوزیت و لمینت و با ساخت بسیاری از ابزار ها استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما