بهترین قیمت رزین پلی استر صنعتی

بهترین قیمت رزین پلی استر صنعتی را می توانید از فروشندگان عمده سوال کنید. رزین پلی استر صنعتی به عنوان یکی از کاربردی ترین انواع رزین ها در صنایع مختلف استفاده می شود. قیمت ها با توجه به نوع رزین انتخابی، شرکت تولید کننده، حجم سفارش و شیوه فروش متفاوت است. معمولا قیمت ها در فروش اینترنتی به دلیل عرضه مستقیم مناسبتر بوده و برای مشتریان بزرگ، این شیوه سفارش، صرفه بیشتری دارد.

بهترین قیمت رزین پلی استر صنعتی

تفاوت انواع رزین صنعتی در چیست؟

تفاوت انواع رزین صنعتی در چیست؟

رزین ها در واقع پلیمرهایی با زنجیره مولکولی بزرگ هستند که هم به صورت طبیعی و هم مصنوعی تولید می شوند. بیشترین استفاده آنها در صنایعی چون رنگ سازی و فایبرگلاس است. رزین های صنعتی انواع مختلفی داشته و و معمولا بر اساس ساختار آنها را تقسیم بندی می کنند. در یک دسته بندی کلی می توان آن را در 8 گروه جداگانه تقسیم بندی کرد که در ادامه به ذکر آنها خواهیم پرداخت.

  • رزین های الکیدی
  • رزین های اپوکسی
  • رزین های اکریلیک
  • رزین های پلی استر
  • رزین های پلی ال
  • رزین های ایزوسیانات
  • رزین های وینیلی
  • رزین های بر پایه نفت

مهمترین تفاوت رزین هایی که در بالا بدان اشاره شد در ساختار اولیه، نحوه استفاده، محل استفاده و نوع واکنش شیمیایی آنها می باشد. معمولا از رزین هایی مانند پلی یورتان، اکریلیک و آکلید در ساخت انواع رنگ، از رزین های اپوکسی و فنولیک در ساخت انواع فایبرگلاس و در انواع رزین های پلی استری پودری و اپوکسی پودری در تولید انواع رنگ های پودر استفاده می شود.

رزین های صنعتی بیشتر به صورت فرایندی تولید می شوند. در این شیوه از تولید یک واکنش شیمیایی در داخل راکتور انجام می شود و تولید کننده گرما می باشد. این واکنش به نام واکنش پلیمریزاسیون شناخته می شود.

عرضه انواع رزین پلی استر صنعتی

عرضه انواع رزین پلی استر صنعتی

عرضه انواع رزین پلی استر صنعتی به شیوه های مختلفی صورت می گیرد. تولید کننده با تولید رزین پلی استر و فروش آن به صورت مستقیم از طریق نمایندگی های خود و یا از طریق وب سایت تلاش می کند تا محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست خریدار برساند. از سوی دیگر فروش هم بیشتر به صورت عمده انجام می شود. در عرضه اینترنتی رزین پلی استر کیلویی با قیمت مناسبتری عرضه می شود.

برای سفارش محصول می توانید از طریق سایت ما اقدام کرده و آن را آنلاین خریداری کنید. در این شیوه از خرید رزین پلی استر صنعتی به صورت شبانه روزی آماده فروش می باشد و مشتری می تواند بدون محدودیت زمانی، جهت ثبت سفارش خود اقدام کند. محصولات بدون واسطه عرضه می گردد و مشتری می تواند با مقایسه قیمت ها با نرخ های بازار آزاد، با خیالی آسوده خریدی مقرون به صرفه را با صرف کمترین زمان انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما