بازرگانی رزین پلی وینیل الکل شفاف

رزین پلی وینیل الکل از مواد شیمیایی ارزشمندی بوده که در صنایع مختلف استفاده می گردد.

در واقع این ماده شیمیایی، از مشتقات الکل بوده و با توجه به خاصیت پلمیری که داشته، کاربرد های فراوانی خواهد داشت و افراد در موارد زیادی ملزم به استفاده از آن می باشند.

و در این میان، بازرگانی رزین پلی وینیل الکل شفاف با توزیع این محصول در داخل و خارج از کشور، کمک به پیشرفت صنایع وابسته به رزین پلی وینیل الکل خواهد کرد.

بازرگانی رزین پلی وینیل الکل شفاف

آشنایی با رزین پلی وینیل الکل

آشنایی با رزین پلی وینیل الکل

پلی وینیل الکل یک پلیمر پلی هیدروکسی بوده  که در واقع بیشترین حجم رزین مصنوعی از این مواد تشکیل گردیده است. به گونه ای که این ماده به صورت محلول در آب می باشد. 

و اما این ماده شیمیایی به روش های متفاوتی و تحت فرآیند پلیمریزاسیون و هیدرولیزه شدن، در آزمایشگاه تولید می گردد.

و خواص فیزیکی رزین پلی وینیل الکل با توجه به نوع تولید آن متفاوت می باشد. به این صورت که، مقاومت پذیری این ماده در برابر مواردی  چون انحلال پذیری در آب و پارگی در برابر حلال به نوع خشک کردن و دانه بندی کریستال های این ماده شمیایی بستگی خواهد داشت.

و هم چنین نقطه ذوب این محصول هم به اندازه کریستال ها و نوع تولید آن وابسته بوده و در بازه ی ۲۲۰ تا ۲۶۷ درجه سانتی گراد تغییر خواهد کرد. در حالی که نقطه جوش آن همواره ثابت بوده و برابر با ۶۴۴ درجه فارنهایت در فشار ۷۶۰ میلی متر جیوه می باشد.

البته لازم به ذکر است که رزین پلی وینیل الکل ماده ای بدون طعم بوده که در حلال های بسیار قطبی نظیر آب حل خواهد شد و در واقع قابلیت انحلال در آب، وابسته به درجه پلیمریزاسیون و مقدار هیدرولیز شدن این ماده شمیایی بستگی خواهد داشت.

تولید رزین پلی وینیل الکل در ایران

تولید رزین پلی وینیل الکل در ایران

در سال های اخیر با پیشرفت علم شیمی در کشور، قادر به تولید محصولات شیمیایی پرکاربرد و جدیدی خواهیم بود. به طوری که این محصولات، خود به تنهایی و یا با ترکیب با مواد دیگر، منجر به ایجاد تحول عظیمی در زندگی افراد می گردند.

و اما در میان محصولات تولید گردیده، رزین پلی وینیل الکل در ایران از مواد شیمیایی پرکاربردی بوده که در صنایعی نظیر نساجی، چسب، پوشش ورق و صنعت ساختمان استفاده می شود.

حتی با تولید این محصول، در صنعت پزشکی هم تولیدات ارزنده ای چون قطره های چشمی، با عنوان پلی وینیل الکل چشمی خواهیم داشت.

بنابراین با تولید رزین پلی وینیل الکل در ایران، رشد چشمگیری در صنایع مختلف مشاهده خواهیم کرد و در واقع با تولید داخلی این محصول، از خروج ارز به خارج از کشور جلوگیری نموده و در کشور شغل های جدید و ارزنده ای به وجود می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما