بازار فروش رزین مایع شفاف قیمت مناسب

رزین مایع یکی از محصولات صنعتی است که در پنجاه سال گذشته کاربرد فراوانی در حوزه‌های مختلف داشته و دارد. این ماده هم به صورت طبیعی و هم به صورت مصنوعی در سراسر دنیا وجود دارد که استفاده از رزین مایع مصنوعی رونق بالاتری دارد. روش‌های مختلفی برای خرید رزین مایع وجود دارد که در این بین فروش اینترنتی گزینه‌ای معقول‌تر به حساب می‌آید. این سایت مرکز فروش رزین مایع به صورت اینترنتی است و از این می‌توانید رزین را سفارش دهید.

بازار فروش رزین مایع شفاف قیمت مناسب

شناخت انواع رزین مایع

شناخت انواع رزین مایع رزین مایع یکی از محصولاتی است که در صنایع گوناگون از جمله معماری، صنعت رنگ سازی، هنر‌های تجسمی و … کاربرد فراوانی دارد. 

مهمترین انواع رزین مایع عبارتند از:

  • رزین اپوکسی: این دسته از رزین‌های صنعتی، یک ماده‌ی دو جزئی هستند که جزء دیگر آن‌ها هاردنر یا ماده سخت کننده است که نوعی روغن خشک شده به حساب می‌آید. استفاده از این مواد در سطوح داخلی ساختمان‌ها به عنوان رنگ اپوکسی رونق بالایی دارد. همچنین در سال‌های اخیر از این دسته از رزین‌های صنعتی در هنرهای تجسمی نیز استفاده فراوانی می‌شود.
  • رزین پلی استر: این دسته از رزین‌های صنعتی دارای رنگ شفاف، طول عمر بالا و سختی بسیار خوبی استو همچنین این مواد انعطاف پذیری فوق‌العاده‌ای داشته و به خوبی به فلزات می‌چسند و همین موضوع سبب شده است که عمده استفاده از این مواد رزینی در حوزه پوشش دهی فلزات مخصوصاً آهن و فولاد باشد. 
  • رزین پلی استایرن: این دسته از رزین‌های صنعتی، از پلیمریزاسیون ماده استایرن به دست می‌آید. بسته به نوع پلیمریزاسیون صورت گرفته این دسته از رزین‌ها، درجه حرارت‌های متفاوت و در نتیجه ویژگی‌های متفاوتی دارند اما به صورت کلی این دسته از مواد رزینی دارای مقاومت الکتریکی بسیار بالا، استحکام لایه‌ای خوب، مقاومت عالی در برابر رطوبت و انعطاف پذیری قابل توجه هست.
  • رزین آکریلیک: این دسته از رزین‌ها، از پلیمریزاسیون دو استر آکریلیک و متاکریلیک به دست می‌آید. این دسته از مواد ماده‌ی سخت شونده گوناگونی دارند که از جمله‌ی مهمترین آن‌ها می‌توان به ملامین، اکلید، آکریل آمید و … اشاره کرد. از جمله‌ی مهمترین خصوصیات این دسته از رزین‌ها می‌توان به مقاومت بسیار عالی در برابر رطوبت، مواد قلیایی، اسیدی و خورنده و … اشاره کرد.

قیمت رزین مایع شفاف چقدر است؟

قیمت رزین مایع شفاف چقدر است؟ پارامترهای مختلفی بر روی قیمت خرید رزین‌های مایع و شفاف اثرگذار است. یکی از مهمترین آن‌ها، نوع رزین است. همانطور که در قسمت قبل هم به آن اشاره شد رزین مایع انواع مختلفی دارد که هر کدام خصوصیات منحصر به فردی داشته و قیمت آن‌ها نیز متفاوت است.

از طرفی پارامترهای دیگری مثل کیفیت رزین، رنگ رزین، برند عرضه کننده این محصولات صنعتی و روش عرضه نیز از جمله مهمترین پارامترهای اثرگذار بر روی قیمت خرید رزین شفاف مایع می‌باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما