بازار فروش رزین فنولیک اپوکسی در ایران

بازار فروش پلی استایرن انبساطی و رزین فنولیک اپوکسی در ایران در راستای طیف کاربری گسترده این محصول در صنایع پوشش رونق بسیار زیادی پیدا نموده است و از آنجایی که مواد اولیه این محصول بسیار ارزان قیمت و قابل دسترس هستند، تولید آن در حجم های بسیار زیاد دیده می شود. علاوه بر این موضوع بازار فروش رزین فنولیک اپوکسی در ایران به خاطر ارزان قیمت بودن این محصول مورد توجه صنایع مختلف قرار می گیرد.

بازار فروش رزین فنولیک اپوکسی در ایران

حلال رزین فنولیک چیست؟

حلال رزین فنولیک چیست؟ پلی استایرن تبریز و رزین فنولیک در گروه رزین های مصنوعی قرار می ‌گیرد که برای تهیه آن از واکنش یک فنول و یک آلکید با اصلاح یا بدون اصلاح استفاده می ‌شود. فنول اولین ماده تشکیل دهنده رزین های سنتزی فنولیک است که از خواص و ویژگی های متفاوتی برخوردار می باشد.

در راستای مواد اولیه متفاوتی که برای تولید رزین فنولیک در نظر گرفته می شود، حلال این محصول همانند دیگر رزین ها متفاوت است. از مهم ترین حلال های رزین فنولیک  می ‌توان به الکل ها اشاره کرد. این رزین ها دارای خاصیت ها و ویژگی ‌های هستند که می ‌توانند در الکل ها به صورت محلول در آیند و در صنایع مختلف که نیاز به حل کردن این نوع از رزین ها است از الکل های مختلف استفاده می شود.

علاوه بر این موضوع رزین های فنولیک در روغن ها و حلال های هیدروکربنی نیز محلول هستند و در راستای این موضوع نقش مهمی به عنوان رزین های قالب گیری ایفا می کنند و از آنها به همراه پرکننده ها در پوشش های سطحی استفاده بسیار زیادی می شود.

انحلال پذیری رزین فنولیک در روغن به اندازه گروه هیدروکربنی آن وابسته است. به نحوی که هر چه این گروه افزایش پیدا کند و فنول بیشتر ویژگی هیدروکربن پیدا نماید، انحلال پذیری آن در روغن بیشتر و واکنش پذیری آن کمتر خواهد شد.

شرکت تولید رزین فنولیک اپوکسی

شرکت تولید رزین فنولیک اپوکسی شرکت های تولید رزین فنولیک اپوکسی در راستای اصلاح کردن خصوصیات و ویژگی های این محصول و ارتقاء آنها از نظر دوام و مقاومت در برابر قلیا و آب دریا از فرایند های سنتز کمک می‌ گیرند و می‌ توانند در این فرایند ها به تغییر و تحول خواص شیمیایی و فیزیکی این رزین ها بپردازند.

فروشنده رزین فنولیک اپوکسی، این محصول را در نمونه های متفاوتی ارائه می دهد که هر کدام دارای خواص  شیمیایی و فیزیکی منحصر به فرد خود هستند.

تفاوت های مختلف رزین فنولیک اپوکسی باعث گسترده شدن طیف کاربری این محصول در صنایع مختلف می شود. به نحوی که از آنها هم در مصارف خانگی و هم در مصارف صنعتی بیشترین استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما