بازار فروش رزین جامد صنعتی

رزین صنعتی یکی از ترکیبات آلی می ‌باشد که معمولاً به صورت طبیعی و مصنوعی تولید شده و از ویسکوزیته بالایی برخوردار می‌ باشد و به صورت مایع و جامد عرضه می گردد، بازار فروش رزین جامد صنعتی این ماده شیمیایی را با بهترین کیفیت به صورت عمده عرضه کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می ‌دهد و از این طریق توانسته به نیاز افراد در صنایع مختلف نسبت به رزین جامد پاسخ مثبت دهد. 

بازار فروش رزین جامد صنعتی

بررسی موارد استفاده رزین جامد

بررسی موارد استفاده رزین جامد رزین به ماده‌ ای چسبناک گفته می ‌شود که تحت شرایط خاص و سختی تولید مید‌شود و قابلیت حل شدن در الکل را دارا بوده و ضد آب می ‌باشد، این محصول دارای انواع مختلفی بوده که هرکدام دارای ویژگی ‌های خاص و منحصر به فردی می باشند و از آنها برای موارد زیادی استفاده می ‌کنند. 

از انواع رزین ها می‌ توان به رزین آکریلیک، رزین آلکیدی، رزین وینیل استر، رزین پلی استر، رزین اپوکسی و غیره اشاره کرد که هر کدام دارای کاربردهای خاصی می ‌باشند. 

یکی از انواع رزین های موجود در بازار رزین جامد می ‌باشد که به‌صورت پرک تولید می گردد و از واکنش بین اپی کلروهیدرین و بیس فنول A به دست می آید و با افزایش وزن مولکولی آن از حالت مایع به جامد تبدیل می ‌گردد. 

این نوع رزین دارای کاربرد های بسیار زیاد می ‌باشد که از انواع کاربردهای رزین جامد می ‌توان به تولید رنگ‌ های پودری، صنایع رنگ سازی، خودرو سازی، صنایع خانگی و… اشاره کرد و این نوع رزین ها از مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالایی برخوردار بوده و استفاده از آنها در صنایع مختلف باعث بالا بردن مقاومت کاربردی آن می ‌شود. 

قیمت تولید رزین جامد

قیمت تولید رزین جامد تولید رزین جامد به دلیل ویژگی ‌های خاصی از قبیل مقاومت شیمیایی بالا، مقاومت مکانیکی بالا، ضدآب بودن، ویسکوزیته بالا و غیره ای که این محصول دارا می باشد، سبب شده تا بسیاری از تولید کنندگان در سراسر کشور اقدام به تولید و عرضه این محصول نمایند. 

تولید رزین جامد بر پایه مواد اولیه مرغوب و درجه یک انجام می ‌شود و به دلیل نوسانات زیادی که در قیمت‌ های مختلف وجود دارد، قیمت مواد اولیه برای تهیه رزین نیز دچار تغییرات زیادی شده ‌است، از اینرو بر قیمت نهایی رزین جامد تولید شده نیز تاثیر زیادی گذاشته است، به همین علت قیمت تولیدی رزین جامد با توجه به نوسانات بازار، حجم سفارش، کیفیت آن، نحوه خرید و…  متفاوت می‌ باشد. 

متقاضیان می ‌توانند جهت استعلام قیمت این محصول نرخ به ‌روز شده و لحظه ‌ای آن را از طریق تماس با کارشناس فروش ما دریافت نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما