بازار خرید رزین فنولیک عمده

رزین فنولیک یک نوع پلیمر مصنوعی است که از آن برای تولید کامپوزیت ها، محصولات الکترونیکی و سپرهای حرارتی بهره گرفته می شود. این رزین ها معمولاً به صورت پودر، مایع و پولک تولید شده و سپس در دسترس صنایع مختلف قرار می گیرند. این روزها بازار خرید رزین فنولیک عمده در کشورمان بسیار گرم و پررونق است و بسیاری از صنایع و تولید کننده ها از آن برای تولید لنت ترمز، دیسک کلاچ، چسب و … استفاده های فراوانی می نمایند.

بازار خرید رزین فنولیک عمده

مقاومت حلالی رزین فنولیک چگونه است؟

مقاومت حلالی رزین فنولیک چگونه است؟ به طور کلی رزین های فنولیک که به صورت جامد تولید می شوند، دارای ظاهری سخت و شفاف هستند که اگر آنها را در معرض حرارت قرار دهیم فنولیک های نرم در نقطه 100 تا 125 درجه سانتی گراد و فنولیک های سخت در درجه 125 تا 160 درجه سانتی گراد ذوب می شوند.
همچنین این ماده به راحتی در روغن پخت حل شده و مقاومت حلالی خود را از دست می دهند. به سبب سهولت انحلال پذیری این ماده در روغن است که می توان از آن برای تولید انواع روغن جلا استفاده نمود.
همین ویژگی حلال بودن رزین فنولیک موجب شده است که بتوان آن را به راحتی قالب گیری نمود و از آن برای تولید محصولات و قطعات مختلف استفاده کرد.
این محصول پس از تولید دارای مقاومت و پایداری بسیار بالا در برابر خزش و تغییر شکل می باشد؛ همچنین تغییرات جوی و حتی حرارت نمی تواند بر روی ساختار قطعاتی که با استفاده از این ماده ساخته شده اند تاثیری بگذارد و در آن تغییری ایجاد کند.

تولید کنندگان رزین فنولیک عمده

تولید کنندگان رزین فنولیک عمده با وجود اینکه در بازارهای داخلی ایران شاهد فروش رزین فنولیک وارداتی هستیم، اما مدتی است تولید کنندگان معتبر کشورمان با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و استانداردهایی که در این زمینه وجود دارند، اقدام به ساخت و ارائه این محصول با ارزش نموده و آن را در دسترس صنایع مختلف قرار می دهند و رزین فنولیک اصفهان که در این مرکز تولید و ارائه می شود، یکی از بهترین نمونه های این محصولات می باشد.
رزین فنولیک دارای رنگ کدر و مات بوده و از کهربایی کم رنگ تا قهوه ای تیره و سیاه نیز متغیر است. با وجود اینکه این رزین ها دارای کاربرد عمومی هستند، اما می توان از آنها برای سازه های مهندسی نیز آمیزه سازی نمود.
در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول ارزشمند به عنوان یک عایق حرارتی و ضد آتش در صنایع مختلف استفاده شده و تجربیات مختلف نشان دهنده این است که نسبت به اپوکسی دارای مقاومت بیشتری می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما