بازار خرید رزین ضد آب درب چوبی

رزین ها در واقع صمغ های گیاهی طبیعی مانند صمغ کاج و یا ترکیبات شیمیایی مانند پلی استر یا اپوکسی هستند که حالت اولیه آنها مایع بوده و سپس در اثر حرارت تبدیل به جامد می شود و سطحی بسیار سخت ایجاد می کنند. از این خاصیت رزین ها می توان برای عایق کردن سطوح مختلف چوب نسبت به آب استفاده نمود. بنابراین با استفاده از رزین ضد آب می توان چوب های مقاوم به آب و رطوبت با ظاهری بسیار زیبا و براق را تولید نمود.

بازار خرید رزین ضد آب درب چوبی

فواید رزین ضد آب برای چوب

فواید رزین ضد آب برای چوب

رزین اپوکسی یکی از رایج ترین انواع رزین مورد استفاده در نعت چوب می باشد. ترکیبات این محصول حین تماس با چوب به آن چسبیده و اتصالی بسیار سخت و محکم را ایجاد می کنند. 

رزین باعث آبگریزی چوب به مقدار قابل توجهی شده و با ایجاد یک لایه شفاف و سفت در سطح چوب مانع ترک خوردگی آن می شود بنابراین به طور مستقیم باعث افزایش مقاومت آن نسبت به سایش و خوردگی می گردد.

این محصول مانع از ایجاد پوسیدگی و بادکردگی چوب شده و از تاثیر نامطلوب اشعه ماوراء بنفش بر سطح چوب به مقدار قابل توجهی می کاهد.

رزین ضد آب چوب همچنان قابلیت تنفس برای چوب را باقی گذاشته و باعث امکان عبور رطوبت و بخار آب از سطح آن می شود. این محصول دوستدار محیط زیست است و باعث آلودگی آن نمی شود.

برای عایق کاری مناسب سطح چوب با استفاده از رزین باید سطح چوب به طور کاملا دقیق تمیز شده و از هر گونه کثیفی و گرد و غبار پاک شود تا امکان چسبندگی دقیق رزین به سطح چوب فراهم گردد.

یکی از ویژگی های بسیار جالبی که با عایق کاری چوب با استفاده از رزین در چوب ایجاد می شود خاصیت کند سوز کردن آن است به گونه ای که با پوشاندن سطح چوب با رزین مقاومت آن نسبت به حرارت مستقیم تا 200 درجه و حرارت غیر مستقیم تا 400 درجه سانتی گراد بالا می رود.

بورس فروش رزین ضد آب

بورس فروش رزین ضد آب بورس فروش رزین ضد آب این محصول را با قیمت ارزان و کیفیت عالی جهت عایق کاری سطوح مختلف به ویژه چوب به بازار عرضه کرده است تا تامین کننده نیاز این صنعت به رزین ضد آب باشد.

توجه داشته باشید که این رزین مناسب سطوح صیقلی نمی باشد چون امکان چسبندگی بین آن و سطوح لیز وجود ندارد.

قیمت این ترکیب شیمیایی و سایر مشخصات این محصول را می توانید به طور دقیق تر از کارشناس فروش ما جویا شوید و درخواست خود مبنی بر سفارش مقدار مورد نیاز از رزین ضد آب اعلام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما