آخرین قیمت رزین وینیل کلراید در بازار

رزین وینیل کلراید یا همان PVC یکی از انواع پلاستیک است که در صنعت پتروشیمی کاربرد بسیاری دارد. بیشتر از نصف رزین تولیدی در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد چرا که از قیمت مناسبی برخوردار است و ویژگی ها و خواص خاص خود را دارد. امروزه رزین وینیل کلراید در ساختمان سازی به جای سیمان، چوب و سفال مورد استفاده است. عیب این رزین این است که در طبیعت تجزیه نمی شود و سلامت انسان را به خطر می‌اندازد ‌.

آخرین قیمت رزین وینیل کلراید در بازار

شناخت رزین وینیل کلراید

شناخت رزین وینیل کلراید رزین وینیل کلراید در دهه ۱۹۳۰ دردو گروه رزین های سوسپانسیون همو پلیمری و پرا کنشی به جهان معرفی شد. سوسپانسیون ها بیش از ۹۰ درصد این رزین ها را به خود اختصاص می دهند و به صورت پودر های سفید رنگ تولید و عرضه می شوند. رزین های سوسپانسیون هم به صورت رزین نرم و انعطاف پذیر و هم رزین سفت و سخت مورد استفاده قرار می گیرد.

مزیت های وینیل کلراید عبارتند از:

  • نسبت به مصالح دیگر ارزان تر اند.
  • مقاومت بالایی در برابر باران های اسیدی و تغییرات آب و هوایی دارند.
  • به تمام روش های بسپار گرما نرم می توان آن ها را تولید کرد.
  • ابعاد آن ها در گذر زمان تغییر نمی کند.
  • در برابر آب و سایر محلول های آبی دارای مقاومت بالایی است‌.

وینیل کلراید دارای محدودیت هایی نیز هست. مثلا در مقابل حلال های قوی مانند هیدرو کربن های آروماتیک، استر ها و … مقاومتی ندارند. گرمای زیاد را نمی توانند تحمل کنند؛ ترکیبات گوگردی باعث تغییر رنگ در این نوع رزین می شود. نسبت به سایر پلاستیک ها دانسیته بالایی دارند.

کاربرد این رزین ها علاوه بر صنعت ساختمان سازی، در ساخت وسایل ورزشی و تفریحی ، اسباب بازی ها و کفش های اسپرت، صنایع بسته بندی و ساخت بطری های شفاف و یا مات می باشد.

رزین وینیل کلراید از کجا بخریم؟

رزین وینیل کلراید از کجا بخریم؟ هما نطور که ذکر شد رزین وینیل کلراید کاربرد های زیادی دارد. قیمت ارزان آن ها نیز باعث افزایش رونق فروش آن شده است.

تولید وینیل کلراید توسط شرکت های مختلفی و در کیفیت های مختلفی تولید می شود. لذا بایستی در خرید آن توجه داشته باشیم و از یک شرکت معتبر آن را خریداری کنیم. شما می توانید این محصول را به صورت مستقیم و غیر مستقیم خریداری نمایید.

فروش انواع رزین به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم انجام می شود. برای خرید آن می توانید به مراکز معتبر فروش این محصول مراجعه کنید اما اگر از مراکز خرید فاصله دارید و یا فرصت رفتن به آن جارا ندارید پیشنهاد ما به شما خرید آنلاین است.

اگر شما مایل به خرید رزین وینیل کلراید هستید می توانید از طریق همین سایت اقدام کرده و سفارش خود را ثبت کنید. در اسرع وقت مشاوران فروش با شما تماس حاصل کرده و شما می توانید سوالات خود را در مورد کیفیت و قیمت رزین های ارائه شده توسط این شرکت مطلع شوید. در این صورت شما هزینه رفت و آمد راحذف کرده اید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما