مرکز فروش رزین تزئینی شفاف

رزین تزئینی یک ترکیب پلیمری است که هم در صنعت و هم در معماری کاربرد فراوانی داشته است. امروزه اما استفاده از این محصولات در هنرهای تجسمی نیز رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. روش‌های مختلفی برای فروش رزین تزئینی وجود دارد که در این بین، فروش اینترنتی به دلیل راحت‌تر بودن فرآیند خرید رزین، روشی مناسب‌تر است. این سایت یکی از مراکز فروش اینترنتی رزین تزئینی شفاف است و از همین طریق می‌توانید این محصولات را سفارش دهید.

مرکز فروش رزین تزئینی شفاف

چگونگی ساخت لوازم تزئینی با رزین

چگونگی ساخت لوازم تزئینی با رزین رزین اپوکسی نوعی ترکیب طبیعی یا مصنوعی است که خاصیت چسبندگی بسیار بالایی دارد. این ماده معمولا در الکل قابلیت حل شوندگی بالایی دارد اما در آب معمولی حل نمی‌شود. هرچند نزدیک به پنجاه سال است که انواع مختلف رزین‌ها در حوزه‌های مختلف کاربرد دارند اما امروزه استفاده از این ماده در ساخت لوازم تزئینی از رونق خاصی برخوردار است.

در مورد روش ساخت لوازم تزئینی لازم به ذکر است که به صورت کلی رزین اپوکسی ماده‌ای غلیظ است. این ماده برای سفت شدن باید با هاردنر مخلوط شود. اما قبل از مخلوط شدن به گرما نیاز دارد. 
دلیل اینکه در فرآیند ساخت محصولات به آن‌ها گرما می‌دهند این است که درون رزین یکسری حباب‌هایی ایجاد می‌شود که شکل ظاهری لوازم تزئینی را زشت می‌کند اما گرما باعث می‌شود که تعداد و شدت حباب‌ها درون رزین کم شود.

مخلوط شدن هاردنر و رزین پس از گرما دهی آن به میزان خاصی صورت گرفته و پس از آن به مدت زمانی نیاز است تا مخلوط هازدنز و رزین کاملا ساکن و بدون حرکت باقی بمانند.

بعد از این مرحله رزین را داخل قالبی می‌ریزند و مرحله پخت صورت می‌گیرد. 
به صورت کلی فرآیند سفت شدن رزین یک فرآیند زمان‌بر است و فرآیند پخت ریزین و هاردرنر ممکن است مدت زمان طولانی نیاز داشته باشد که به شکل و نوع رزین، میزان هاردنر و رزین و … وابسته است.

پس از فرآیند پخت رزین، باز هم آن را برای مدت زمانی طولانی و در حد دو الی سه روز در یک مکان بی‌تحرک می‌‎گذارند تا فرآیند ژله‌ای شدن رزین به تدریج صورت گرفته و این ماده به خود شکل بگیرد.

قیمت خرید رزین تزئینی

قیمت خرید رزین تزئینی پارامترهای متعددی بر روی قیمت خرید انواع رزین تزئینی اثرگذار هستند که از جمله‌ی مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع رزین: رزین‌ها دارای انواع مختلفی هستند که از جمله‌ی مهمترین آن‌ها می‌توان به رزین پلی استر، پلی اورتان، اپوکسی و … اشاره کرد و هر کدام از این محصولات خصوصیات منحصر به فرد خود و قیمت متفاوتی دارند.
  • شفافیت یا مات بودن رزین
  • رنگ رزین
  • کیفیت این محصولات
  • نوع هاردنری که برای شکل گیری نیاز دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما