قیمت عمده رزین اپوکسی جواهرات

مسلما قیمت عمده رزین اپوکسی جواهرات بسیار مناسب تر از قیمت خرده فروشی آن است زیرا محصول به طور یکجا و با حجم های بالا بدون هزینه های جانبی به فروش می رسد عوامل مختلفی نظیر؛ کیفیت، نوسانات اقتصادی، حجم، نوع برند، نوع بسته بندی، نحوه خرید و فروش و میزان سفارشات در تعیین قیمت انواع رزین اپوکسی دخالت دارند به صورتی که هر چه میزان سفارشات بیشتر باشد از قیمت بیشتری نیز برخوردار می باشد.

قیمت عمده رزین اپوکسی جواهرات

رزین اپوکسی دو جزئی چیست؟

رزین اپوکسی دو جزئی چیست؟ رزین اپوکسی دو جزئی از میزان مشخص و یکسانی از رزین و هاردنر تشکیل شده که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و فرمولاسیون خاصی که دارد در صنایع مختلفی از قبیل؛ تولید چسب، به عنوان کفپوش، عایق بندی قطعات الکتریکی، انواع رنگ ها و برای ساخت جواهرآلات و محصولات زینتی کاربرد فراوانی دارد.

رزین اپوکسی دو جزئی در واقع مایعی شفاف، چسبناک و با غلظت مناسب است که سرعت خشک شدن بالایی دارد یعنی سطح جسم پس از چند ساعت خشک می شود و حدود یک هفته بعد به طور کامل سخت و سفت می گردد یکی از نشانه های کیفیت بالای آن، عدم ایجاد حباب در هنگام مخلوط کردن است و قابلیت استفاده به همراه رنگ های رویه و میانی را دارد.

این محصول در دو نوع مصنوعی و طبیعی موجود است که نوع مصنوعی در اثر فعالیت های شیمیایی، آلی و معدنی حاصل می آید که از آن برای تولید مواد صنعتی نظیر؛ چسب، براق کننده، کار های هنری و… استفاده می کنند و از نوع طبیعی آن که از صمغ درخت استخراج شده در تولید جواهرات کاربرد زیادی دارد.

رزین اپوکسی دو جزئی چسبندگی بسیار خوب و مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی، رطوبت، کشش و فشار دارد هم چنین از قابلیت تحمل پخت در دما های بالا نیز برخوردار می باشد لازم به ذکر است این ماده به عنوان جلا دهی و بستن منافذ محصولات چوبی و ساخت گردنبند و دستبند استفاده می شود.

مرکز واردکننده انواع رزین اپوکسی جواهرات

مرکز واردکننده انواع رزین اپوکسی جواهرات مرکز وارد کننده انواع رزین اپوکسی مخصوص جواهرات در زمینه واردات و عرضه بهترین و مرغوب ترین نمونه از این محصولات که از هر نظر دارای مشخصات منحصر به فردی است فعالیت گسترده ای دارد و تمام تلاش خود را می کند با شرکت های سرشناس قرارداد بسته و رزین اپوکسی مرغوب را به دست صنایع مختلف برساند.

این مرکز به کیفیت و قیمت این محصولات اهمیت زیادی می دهد در واقع اساس کار خود را بر مبنای جلب رضایت خریداران و رعایت تمام استاندارد ها قرار داده از این رو با همکاری وب سایت مجموعه ما انواع محصولات وارداتی را به شکل مستقیم و بدون واسطه و با قیمت استثنایی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد از این رو به عنوان برترین مرکز وارد کننده به شمار می رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما