قیمت روز رزین پلی استر مات

قیمت روز رزین پلی استر مات و دیگر ارقام کاربردی در صنایع مختلف تولیدی و مصرفی تحت تاثیر فاکتورهای کمی و کیفی همواره با تغییراتی همراه هستند. این محصولات با تنوع بسیار زیادی تولید می شوند که منجر به تنوع کاربری آنها نیز شده است. در این مقاله به معرفی و بررسی کاربرد انواع رزین پلی استر می پردازیم و عوامل تاثیرگذار بر قیمت آنها را عنوان خواهیم کرد.

قیمت روز رزین پلی استر مات

رزین پلی استر مات کجا کاربرد دارد؟

رزین پلی استر مات کجا کاربرد دارد؟ رزین پلی استر به نوعی مایع مصنوعی و دست ساز می گویند که با درصد مشخصی از هاردنر ترکیب شده و در نهایت پس استفاده و در مواجه با هوا کاملاً خشک می شود. به طور کلی این محصول از واکنش اسیدهای آلی دو عاملی با الکل های چند عاملی به دست می آیند که کاربردهای متنوعی نیز دارند.
در یک دسته بندی کلی رزین ها به دو گروه اشباع و غیر اشباع تقسیم بندی می شوند که هر کدام شامل زیر گروه های مختلفی نیز هستند. به عنوان مثال زرین غیر اشباع به مدل های ارتوفتالیک و ایزوفتالیک دسته بندی شده اند که مجدداً خود دارای تقسیم بندی تخصصی تر هستند.
امروزه این محصولات نقش و کاربردهای بسیار متنوعی در دکوراسیون داخلی منازل مسکونی، ساختمان های اداری، ساخت انواع لوازم تزئینی و … دارند.

برخی از مهمترین کاربردهای انواع رزین پلی استر مات عبارتند از:

  • تولید انواع پارتیشن
  • ساخت پانل رزین پلی استر
  • تولید برخی کفپوش ها
  • بکارگیری در صنایع تولید مبلمان
  • ساخت لوازم دکوری کوچک و ظریف
  • ساخت بدنه وسایل منزل مانند رویه میزهای چوبی

استفاده از رزین ها می تواند سبب افزایش مقاومت تولیدات در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت و گرما شود که در نهایت موجب بالا رفتن عمر مفید این تولیدات می شوند. عدم تغییر رنگ در برابر نور و مقاومت نسبی در برابر شوینده ها و برخی مواد شیمیایی نیز برخی دیگر از ویژگی ها و مزیت های انواع رزین به شمار می آیند.

فروشگاه رزین پلی استر مات در تهران

فروشگاه رزین پلی استر مات در تهران امروزه انواع رزین پلی استر کیلویی برای ساخت و تولید لوازم دکوری، صنعت مبلمان سازی و برخی کارگاه های تولیدی مانند ساخت کابینت با حجم قابل توجهی ای خریداری و مورد استفاده قرار می گیرند. مصرف کنندگان باید بدانند که ارقام اشباع و غیر اشباع از نظر ترکیبات و واکنش های شیمیایی با یکدیگر تفاوت دارند و باید نوع مناسب با فعالیت خود را انتخاب کنند.
در تهران و دیگر مراکز استان ها به علت فعالیت نمایندگی های پخش و دفاتر مرکز تولیدی، خرید رزین پلی استر به صورت مستقیم و با قیمت رقابتی کار چندان سختی نیست. با این حال برای سفارشات عمده و خرید انواع رزین پلی استر مات با قیمت کارخانه تولیدی در سراسر کشور ارتباط با نمایندگان پخش بهترین راهکار خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما