تامین کننده رزین زنجان به صورت عمده

رزین‌های یکی از محصولات صنعتی هستند که در انواع مختلف تولید شده و کاربردهای فراوانی دارند. رزین زنجان یکی از باکیفیت‌ترین انواع رزین تولید شده در کشور است. این سایت یکی از مراکز اینترنتی فروش انواع رزین اپوکسی زنجان است و از همین طریق می‌توانید انواع مختلفی از این محصولات را به صورت عمده یا جزئی مناسب با نیاز خود سفارش داده و چندی بعد در مکان دلخواه خود در سراسر کشور آن را تحویل بگیرید.

تامین کننده رزین زنجان به صورت عمده

چند نوع رزین در زنجان تولید می شود؟

چند نوع رزین در زنجان تولید می شود؟ رزین نوعی ماده‌ی غلیظ صنعتی است که هم به صورت طبیعی در طبیعت وجود دارد و هم به صورت مصنوعی.
رزین‌های طبیعی اصولا از صمغ درختان و گیاهان به دست می‌آیند. بهترین نوع رزین طبیعی صمغ درخت کاج می‌باشد که بوی بسیار تندی داشته و بی‌نهایت چسبناک است. این ماده قبل از خشک شدن حالتی ژله‌ای مانند دارد اما بعد از خشک شدن سفت و محکم می‌شود.
امروزه استفاده از این ماده رواج زیادی ندارد و رزین صنعتی و مصنوعی جایگاه خاصی پیدا کرده است.

رزین‌های صنعتی تولید شده در زنجان دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. از جمله‌‎ی مهمترین انواع رزین مصنوعی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رزین اکریلیک: یکی از پرمصرف‌ترین انواع رزین‌ها به حساب می‌آید. این رزین بیشتر به عنوان یک پوشش بر روی موادی مثل چوب و سنگ استفاده می‌شود تا اجازه نفوذ آب به داخل آن‌ها را ندهد. این رزین در آب حلالیت ندارد اما حلالیت بالایی در الکل دارد. بیشترین میزان استفاده از این رزین در صنعت رنگ است.
  • رزین ونیل استر: این دسته از رزین‌های مصنوعی، ترکیبی از رزین اپوکسی و یک اسید صنعتی به نام اسید کربوکسیلیک است. این ماده دارای خواص شیمیایی و مکانیکی مطلوبی است و در معماری از آن استفاده زیادی می‌شود.
  • رزین اپوکسی: این دسته از رزین‌ها یک ماده دو جزئی هستند که این دو جز عبارتند از رزین اپوکسی و هاردنر. هاردنر مایع سخت کننده این دسته از مواد است. استفاده از رزین اپوکسی در صنایع مختلف برای تقویت‌ کردن و ترمیم مقاومت سازه‌ها صورت می‌گیرد. علاوه بر این امروزه این ماده در هنر‌های تجسمی نیز کاربردهای فراوانی دارد و از آن در تولید انواع مختلف وسایل تزئینی استفاده می‌شود. از جمله‌ی مهمترین ویژگی‌های این رزین  می‌توان به چسبندگی بالا، مقاومت زیاد و استحکام خوب اشاره کرد.

قیمت رزین زنجان در بازار

قیمت رزین زنجان در بازار پارامترهای مهمی در قیمت گذاری انواع رزین زنجان در بازار داخلی اثرگذار است که از جمله‌ی مهمترین این پارامترها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • نوع رزین صنعتی
  • شفافیت یا مات بودن رزین
  • رنگ رزین
  • کیفیت این دسته از محصولات چسبنده صنعتی
  • روش عرضه این محصولات
  • درصد خلوص رزین و مواد تشکیل دهنده رزین‌ها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما